Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι τα έπιπλα του γραφείου σας τείνουν να είναι αρκετά συνηθισμένα στο σχεδιασμό καθώς επισκέπτεστε διαφορετικά γραφεία σε όλη την πόλη; Επειδή η πιο κοινή λύση είναι ένα μεγάλο κατάστημα λιανικής με δεκάδες έτοιμα γραφεία, καρέκλες και τραπέζια, διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία σχεδιασμού από τη μία τοποθεσία στην άλλη.
Τι γίνεται όμως με την εταιρεία σας; Θέλετε να διαφέρετε από το σωρό; Γιατί να χρησιμοποιείτε τα “συνηθισμένα” ενώ μπορείτε να δημιουργήσετε έπιπλα προσαρμοσμένα ειδικά για τις ανάγκες της ομάδας σας, με το ίδιο περίπου κόστος; Ακολουθούν πέντε ενδείξεις ότι είστε έτοιμοι να κάνετε το βήμα προς τον κόσμο των χειροποίητων επίπλων και να απολαύσετε όλα τα σχετικά οφέλη.
1. Η ομάδα σας έχει μοναδικές ανάγκες
Εάν διευθύνετε μια ομάδα με περισσότερα από πέντε άτομα, πιθανότατα, παρατηρείτε ότι κάθε μέλος της ομάδας έχει συγκεκριμένες και μοναδικές ανάγκες. Εάν διευθύνετε έναν οργανισμό με περισσότερες από μία ομάδες, οι πιθανότητες είναι, κάθε ομάδα να έχει συγκεκριμένες ανάγκες για τις δραστηριότητές της.
Ενώ οι πωλητές μπορεί να προτιμούν μικρότερα, ευέλικτα γραφεία που είναι ευκόλως προσβάσιμα καθώς έρχονται και φεύγουν όλη την ώρα, οι ομάδες υποστήριξης πελατών μπορεί να χρειάζονται την άνεση και το απόρρητο και οι ομάδες μάρκετινγκ να προτιμούν περιβάλλοντα όπου μπορούν εύκολα να επικοινωνούν και να συνεργάζονται. Η προσαρμογή των επίπλων για να ταιριάζει στις μοναδικές ανάγκες των ατόμων στην ομάδα σας δεν παρέχει μόνο άνεση και ομορφιά, αλλά επιτρέπει και την αυξημένη παραγωγικότητα.
2. Η ομάδα σας ξεπερνά τον χώρο σας
Εάν η αγορά αγαπά την εταιρεία σας και πρέπει να αναπτύξετε την ομάδα σας για να καλύψετε την αυξανόμενη ζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τα υπάρχοντα έπιπλα φαίνεται να μην ταιριάζουν στις αυξανόμενες ανάγκες σας.
Είναι πολύ πιο κοστοβόρο να αγοράζετε έτοιμα και να μετακινείτε γραφεία κάθε φορά που η ομάδα σας αρχίζει να μεγαλώνει. Η προσαρμογή χειροποίητων επίπλων μπορεί να είναι μια λιγότερο δαπανηρή λύση για τη νέα διευθέτηση και διακόσμηση του χώρου σας.
3. Η αποθήκευση είναι πλέον περιορισμένη
Καθώς οι εταιρείες μεγαλώνουν, το ίδιο συμβαίνει και στην ακαταστασία τους. Στην εποχή των ανοιχτών χώρων γραφείων και των γυάλινων τοίχων, η αποθήκευση γίνεται γρήγορα ένα ζήτημα και αυτή η καθαρή, μινιμαλιστική εμφάνιση ουσιαστικά, κάνει μόνο την ακαταστασία πιο ορατή.
Από χαρτικά γραφείου, έως έγγραφα πελατών, προϊόντα και προσωπικά αντικέιμενα, όλα έχουν έναν τρόπο να συσσωρεύονται. Αντί να μετακινήσετε όλα τα διάφορα αντικείμενα σε μια γωνία, η ακαταστασία μπορεί να αποτελεί το σημάδι ότι ήρθε η ώρα για προσαρμοσμένες λύσεις.
4. “Πράσινο” γραφείο
Τα φιλικά προς το περιβάλλον γραφεία δεν είναι πια για εταιρείες βιολογικού καφέ και χυμών. Κάθε μέρα, όλο και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν έπιπλα γραφείου που είναι όμορφα, πρακτικά και φιλικά προς το περιβάλλον.
Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των ξύλινων γραφείων, των πάγκων, των καρεκλών και των τραπεζιών στο χώρο του interior design, το οικολογικό ξύλο αποτελεί πλέον μια εξαιρετική επιλογή για τη σύλληψη των τάσεων σχεδιασμού του σήμερα.
5. Θέλετε χαρούμενους και υγιείς υπαλλήλους
Οι χαρούμενοι και υγιείς υπάλληλοι είναι παραγωγικοί υπάλληλοι. Προσαρμόζοντας τα έπιπλα, είστε σε θέση να παρέχετε στους εργαζόμενους λύσεις ειδικά για τις ανάγκες τους και τον τύπο της εργασίας τους.
Από όρθια γραφεία, έως βάσεις φορητού υπολογιστή, έως εργονομικές καρέκλες… εάν θέλετε χαρούμενους υπαλλήλους που είναι πιο ενεργητικοί και παραγωγικοί καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, τα χειροποίητα και προσαρμοσμένα έπιπλα μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.
Αναζήτηση
Κατηγορίες
- Άρθρα (44)